FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Tyvärr måste jag sälja min barnbutik www.dinodoni.com
DinoDoni.com är mycket specielt butik med unika, färgrika barnartiklar som vi levererar från andra EU länder (Polen,Tyskland osv). Vi har lagt, för att skapa denna webbplats, mycket jobb, men ännu mer hjärta. Nu är jag tvungen att sälja vår fina webbshop på grund av flytt (slutet av oktober), så därför har vi lite bråttom och vill sälja butiken innan flyttning. Dessutom har vi tidsbrist och kan inte jobba längre så hård som tidigare och vill inte göra mina kunder besvikna. Därför vi behöver så fort som möjligt någon som ska ta hand om butiken och kunder. E-butiken startades i juni 2011 så det är relativt ny i branschen, men har just nu redan flera hudra registrerade, återkommande kunder och mellan 3000-4000 besökare/månad och alla uppstartskostnader samt första minimiorder hos respektive leverantör redan är gjorda. Det är en professionell e-butik, som företaget hyr av Starweb. Just nu hyr vi "mellanbutiken" med massa funktioner men man kan uppgradera butik till "profs" och ha alla möjliga funktioner som helst. Butik är designats av en profesionellt webdesigner men naturligtvist kan du ändra det. Butiken har också Fan-Page på Facebook med nästan 2000 fans. Detta ingår: -DinoDoni.com domän och e-butik med färdig design byggt på den lättanvända och kraftfulla butiksplattformen från Starwebb -E-postverktyg Starweb -Fakturabetalning med delbetalning från Klarna -Avtal med DIBS för kortbetalningar -Avtal med Posten -Kontakt med alla leverantörer -Lager till ett värde av ca 60.000 kr (försäljningsvärde runt 100 000 kr). Summan kan komma att ändras -Kunddatabas med ca: 550 kunder -Kartonger, emballage och adressetikettskrivare (Dymo) -Hjälp av mig med att komma igång så länge det behövs PÅ KÖPET får du den andra butiken - www.ShinyStar.se med Facebook . ShinyStar.se (flerbutikssystem till den första butiken) är några dagar på nätet och design är inte klar men vi kommer inte att göra det. Pga att vi flyttar och behöver sälja butik till oktober, innan flyttning är pris vid snabbt affär 120 000 kr Kontakta mig via mail för mer information: vendea (at) hotmail.se |
||
![]() |
![]() |
|
|