FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Säljer ut lite sidor. Jag har tappat intresset helt när det gäller att driva sidor.
Ingen nämndvärd statistik finns att få.. Drar in mellan 200-500 kr/mån genom google. Domänerna ligger på Loopia och sidorna på Citynetwork (förutom dumpade). Sidorna säljs som de ser ut, design och script samt domännamn. Om du inte själv har ett konto på Loopia så står köparen för överlåtelsekostnaden. MusikMixen.se (ingår facebook sida) - Dumpade.se (ligger på one, kontot överlåtes helt) - Allttillbarnen.se (affiliatesida) Pris: Ge ett bud, köper du alla så blir det billigare såklart. Bud under 3000 kr per sida är inte intressant. Besök gärna sidorna och regga dig för att se vad som ingår. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har haft det så innan, då blev sidorna överrösta med spam och reklam. Är man seriös och intresserad kan man regga sig simpelt med facebook och sedan avregistrera sig alt. vanlig regg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Drar sidorna in 300-500 kr/månad tillsammans eller var för sig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Den som ger bäst "avlöning" nu är dumpade. Har man liknande sidor så kan aktiviteten säkerligen bli enormt. Dumpade tex är väldigt unikt och har varit omtalad i tidningar och många länkar till sidan eller berättar om den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
pm:A mig tack jag är intresserad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Många har hört av sig men aldrig gått mer än till en massa frågor.
Som sagt, finns ingen statistik att tillgå, du köper sidorna med ögonen, det du ser får du. Köp nu pris: 7000 kr för alla sidorna och konto som tillhör. (gäller endast idag söndag) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|