FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare WN!
Jag driver en webbyrå vid sidan om skolan. En webbyrå som den senaste tiden blivit mycket omtalad. Jag ha drivit företaget ett halvår, dragit in ca 15 000 varje månad, då jag inte kunnat driva det fullt ut. Den senaste tiden har jag tackat nej till flera jobb i 20-30 000kr+ klassen, för att jag har haft det väldigt struligt i mitt privatliv, jag har nyligen skiljt mig, nära personer har åkt in på sjukhuset. Ja, en mörk period som tyvärr får mig att bli tvungen och sälja min webbyrå. Webbyrån äger en snygg hemsida och en ännu snyggare portfolio. Du som köper webbyrån kommer äga alla rättigheter till vad som finns i portfolion. Det ni får exakt är: - en webbyrå med gott rykte - jobbförfrågningar dagligen - befintligt kundnätverk - logotyp - professionell hemsida - portfolio (8-10st) - domännamn & Webbhotell - m.m.. Jag kan garantera er en sak, jag har skött företaget 10h/veckan. Om ni skulle jobba 8h/dagen så kan jag garantera er en inkomst på över 50-60000kr/mån. Jag har hittills skött hela företaget genom mitt hem, mina planer var att kunna öppna webbyrån i någon lokal, jag vill göra det stort, men nu ger jag chansen till någon annan. Kontakta mig för mer information, länk och ytterligare information får ni vi PM. Skrivet från min iPhone. Senast redigerad av OrdUpp den 2012-08-17 klockan 13:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag tar gärna PM |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tar också gärna PM
Mvh Zebra |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag tar gärna också pm. Tack!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skicka gärna ett PM till mig med
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tar gärna ett pm också, sitter själv och tänker i banorna att köra igång en webbbyrå nämligen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Tar gärna pm
|