FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Liten webshop med hårvax från japan.
Omsättningen har varit på ca 10k senaste året. God marginal på produkterna. Ej någon köpt trafik, därav har den varit ganska låg, omvandlingen har däremot varit helt ok. Drivs av Opencart och Payson som betalmodul. Säljes med fördel till någon med liknande siter som kan driva trafik, vilket inte är min starka sida. Pma för mer info. Bud, förbehåller mig att inte sälja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad ingår?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Importerar du waxet själv eller finns det någon importör som du köper från i Sverige?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Efter lite frågor kommer här kompleterande info
Omsättning sedan start. (14-15 månader) ca 13,5k exkl moms Kostnader är domän samt webhotell, paysons avgifter, inköp och porto samt övriga konstorkostnader. 2100 besök sedan start. Inga jättesiffror, ej heller några slantar lagda på marknadsföring. Listad på prisjakt och en massa kataloger, någon blog och lite forum. Sökord är inte direkt optimerade, titta på sidan så ser ni hur lite text den har. Totalt knappa 50 ordrar under denna tid. Se sökord samt trafik-källor på besbo.se/ovrigt Senast redigerad av saabmosare den 2012-08-17 klockan 17:58 Anledning: Missade trafikkällor och sökord |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej, något startbud?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur mycket ska du ha? Startbud?
Hur mycket kostar det att importera, finns det övriga avgifter när du importerar varan? Hur långt tid tar det tills varan importeras in till Sverige och skickas till dig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
En inte-så-viktig OT-fråga om någon vill svara... Finns Gatsby i övrigt i Sverige? Det är jättevanligt i Thailand.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
1000kr bjudet
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Skicka info som PM eller svara i tråden på vad importen kostar.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|