FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En av mina bloggar är stängd av Loopia och enligt Loopia verkar det som om det har skett en intrång. Lösenordet är ändrad på FTP kontot och som ledde till att jag inte kan logga in på FTP kontot huvudtaget.
Jag använder heller inga skadliga programvara i de olika bloggarna eftersom jag enbart använder akismet, IP Intel, Real IP, StatsPress, WP-Ban. Min dator söks efter virus ofta och AVG har inte hittat något virus och jag använder även andra program typ Ad-aware och CCleaner. Det är svårt att veta vad man ska söka efter med tanke på att jag inte har skadliga programvaror, jag kollar hela tiden i genom mina bloggar, email med mera efter spam och min dator genomsöks ofta av AVG. Jag hade viktiga inlägg i bloggen men även kommentarer som jag ville spara. Ett påpekande ... jag har fått flera mail som har blockats av AVG och som verkar komma från Loopia. Eftersom jag inte kommer åt bloggen kommer jag heller inte åt emailen därmed kan jag heller inte kolla och rensa bort allt spam som jag brukar få till de email adressen som är kopplad till den aktuella domänen. |
||
![]() |
![]() |
|
|