FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har märkt att en hemsida jag har verkligen har sina konjukturtoppar.
När någonting är på gång eller har hänt så visas det i statistiken. Sajten är en sida med alla världens flaggor. Terrordådet i Norge förra året gav verkligen utslag på Norska flaggan. Och nu dom senaste tre dagarna har besöksantalet nästan tredubblats. Kan det kanske bero på OS i London? ![]() Berätta gärna om era toppar och eventuella återkommande dalar. Kan bli intressant att höra! Mvh Magnus Senast redigerad av tartareandesire den 2012-07-28 klockan 12:07 Anledning: egenreklam borttagen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
80-90% av mina sajter har Thailand som tema, så toppen är under högsäsongen (december tom april). När någon viktig nyhetshändelse inträffar har jag betydligt fler träffar (tsunami, demonstrationer och gatustrider, översvämningar osv). Veckodagsmässigt är måndag till torsdag bäst. Allra mest besökare har jag för mig att det brukar vara på tisdagar. Jag gissar att många av er har liknande veckostatistiks-erfarenhet?! Dalar inträffar när Google jävlas med mig, hehe.
![]() |
Svara |
|
|