FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej
Skulle behöva få loss lite pengar så jag kollar om det finns eventuellt intresse för några av mina siter. Vid eventuell försäljning säljer jag som privatperson. ------------------------------------------ 9-5.se Besökarantal (analytics): 70-160 unika om dagen (78% söktrafik) Inkomster: 286kr adsense sedan maj & 528kr affiliator sedan maj (dock klar ökande trend) Rankar bra på diverse sökord enligt gserp. ------------------------------------------ ------------------------------------------ crotalus.se Besökarantal (analytics): 150-350 unika om dagen (38% söktrafik) Inkomster har varierat sedan 2005. Reklamintäckterna vid anordnade tävlingar m.m genererade mest. Har dock inga siffror tillgänliga. Adsense har genererat 125kr sedan mars 2012. Enligt många i reptilbranchen är detta den seriösaste reptilforumet i landet. Präglas inte av diverse troll osv. VBulletin-licensen medföljer givetvis vid eventuell affär. ------------------------------------------ Har jättesvårt att sätta pris på siterna. Tar tacksamt emot bud och diskussioner/frågor via PM. Vänligen respektera detta. |
||
![]() |
![]() |
|
|