Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kalender man kan lägga till aktiviteter på direkt via hemsidan

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-06-25, 19:43 #1
L0tus L0tus är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2007
Nykomling

Standard Kalender man kan lägga till aktiviteter på direkt via hemsidan

Hej!

Jag söker någon duktig själ där ute i cyberspace som kan hjälpa mig att skapa följande;

En kalender som ska ligga offentligt på en hemsida.
Besökarna (efter inloggning via simpel .htaccess) ska därefter ha möjlighet att lägga in entries i kalendern. Liknande Google kalendern i design, men när man klickar på en önskad dag ska man få upp en lista över timmarna på dygnet (08:00-23:00) där man har möjlighet att lägga in aktiviteter ā 60 minuter med en kort beskrivning om vad det är för något.

När man lägger till aktiviteten ska detta listas när man tittar på "Huvudkalendern" där man ser alla dagar (en kort informationsruta om tid och sedan en kort beskrivning om vad som gäller den tiden).

Är alltså inte ute efter något annat än en simpel kalender med möjlighet att lägga till saker beroende på dag och timme under dagen från 08:00-23:00.

Torde vara ganska simplelt men jag hittar inget gratis script eller dylikt på nätet och besitter inte kunskaperna själva.. därav förfrågan om någon här på WN besitter kunskap och möjlighet/tid att skapa ett åt mig.

PM:a här på WN eller maila; [email protected] för fler frågor/funderingar kring det hela.
Betalning sker som privatperson då det hela rör sig om en liten förenings hemsida.

Tack för mig.
Mvh, L
L0tus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-28, 09:26 #2
Nykomling

Nykomling

Detta är nu tillsatt och ordnat. Tack alla för visat intresse.

Mvh, L
L0tus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017