Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

spottie.se god potential

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-06-25, 02:30 #1
MDios MDios är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: May 2012
MDios MDios är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: May 2012
Green Flag spottie.se god potential

Hejsan!

Säljer nu www.spottie.se efter att ha drivit den från och till då jag inte har tid helt enkelt att driva vidare den med trafik fortfarande.

Du kan ladda upp roliga bilder, videoklipp etc, körde lite annonser på sidan tidigare men tog bort alla annonser då den skulle säljas men köparen bangade i sista sekund sedan har jag inte orkat lägga in de igen då jag tänkte sälja den direkt, ligger på cirka 3000 unika per månad just nu, då jag inte uppdaterar något, låg på 11,000 när jag aktivt uppdaterade.

Enbart uppdaterat några få dagar sedan februari men trafiken ligger kvar någorlunda, ni kan se trafikhistorik här :
http://www11.speedyshare.com/RcBRg/download/sida.bmp

Jag körde zanox samt tradedoubler tidigare och drog in några hundralappar per månad då jag enbart tog några ej speciellt bra utvalda annonser för att prova hur det fungerade riktigt.

Det är integrerat med facebook på ett bra sett där det rankas en lista med de inläggen som gillat flest gånger osv, det mesta går att se på sidan.

Finns bra potential i sidan då man kan dra in mycket bra pengar på denna sida med bra utvalda annonser samt sälja bannerplatser.

Sidan är byggd i wordpress.

Säljes som privatperson

Domänen ligger på one.com

Betalning sker via payson eller överföring till bankkonto (helst payson).

Jag ber mycket om ursäkt ifall jag missat några viktiga uppgifter, alla frågor tas helst i PM.

Startbud 2500kr (höjning med minst 200kr)
köp nu pris 10,000kr

budgivningen pågår till 8e juli.

//MDios
MDios är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017