FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag är sugen på att sälja min facebooksida (skriver inte hela namnet, men här är lite av titeln: Kan den här s*ptunnan f* fler fans än Fre*r*k [..]), mest med tanke på att jag inte har tid för den. Jag har inte bestämt något pris, så buda via PM. Gruppen har en politisk inriktning, då åt det röda hållet. Det kan vara ett problem för vissa, så säger det redan nu. Det är en av dom största svenska politiska facebooksidorna, och har precis lika stor chans i valet 2014 som det hade 2010. Då hade vi VÄLDIGT många åsikter och det är väl det absolut bästa med gruppen. Medlemmarna säger ALLTID sina åsikter. Här är lite statistik för sidan, så ni kan se räckvidd osv. http://d.pr/i/R4B9 Som sagt, bud via PM! (säljer som privatperson) [Glömde lägga till: det finns ett diskussionsnätverk som hänger ihop med gruppen, det ingår i köpet om ni vill ha det eller så behåller jag det utan kopplingen till gruppen] Senast redigerad av package den 2012-05-28 klockan 14:59 Anledning: Missade att lägga till en grej! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Att det är socialdemokrater hjälper väl bara om man vill sälja skräp. :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Och där blev gruppen såld! Ni kan stänga den här tråden om ni vill
![]() |