FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Domänen majblommor.se blir ledig för nyregistrering den 19/5
Majblomman.se har funnits sedan 1907 och på hemsidan står bl.a: Majblomman är en barnhjälpsorganisation som bekämpar barnfattigdom i Sverige! http://www.majblomman.se/Om-Majblomm...mans-historia/ För att undvika/sätta press på att den inte blir snappad i spekulationssyfte eller för typein trafik (som den garanterat annars blir) så uppmanar jag härmed att låta bäste person/företag försöka snappa den för att sedan gratis överlåta den till majblomman.se. Personen/företaget får sedan här beskriva kort info om sig själv och varför det kändes viktigt att snappa domänen. Själv så kommer jag inte försöka snappa domänen eftersom jag är trådskaparen och vill undvika ev. egenreklam. Låt bäste man vinna! Senast redigerad av OnlyMe den 2012-05-17 klockan 12:38 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror tyvärr inte du kan hitta på egna regler som inte ligger i linje med forumet trots att du är trådskapare. Tänker på:
Annars tycker jag det är ett bra initiativ att överlämna den till majblomman.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om organisationen tycker det är ok, så kan jag tänka mig att snappa den åt dem utan att ta betalat utöver registreringskostnaden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vet att det går emot forumets riktlinjer. Men för den goda sakens skull så kan man se mellan fingrarna ibland. Eller?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|