FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Säljer premium domännamnet design.se till högstbjudande. Den säljs när ett godtagbart bud inkommit. Bud börjar på 125 000 kr. Köpnu pris är satt till 200 000 kr. Förbehåller mig rätten att inte sälja vid för låga bud. Bud i tråden och via pm eller mail accepteras. skicka mail till: [email protected]. Säljes som privatperson.
När design.se var parkerad för 3 år sedan var det en klickrate på ca 35% på sökord som inredning och design. Typeins låg på ca 900 per månad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fråga! Vad händer med den nuvarande siten och innehållet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej
Portfoliotjänsten kommer att finnas kvar under ett annat namn, och då som en internationell portfolioportal istället. Sverige är litet när det gäller onlineportfolio tjänster, svårt att hitta lönsamhet. Själva mjukvaran är högklassig så den förtjänar ett bättre öde. Mvh Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eftersom det har varit lite förvirring bland de som har kontaktat mig vill jag bara klargöra att det endast är domännamnet design.se som är till salu, inte sajten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ett par seriösa bud under 100 000 kr har inkommit. Det är för lågt för denna premiumdomän. Sänker dock köp nu priset till 150 000 kr!!!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|