FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Undersöker intresset
Kom gärna med bud men släpper den antagligen inte under 100 000 kr. vh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur ser intäkterna ut idag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
bjuder 300 spänn - startar upp en sida för änkor där de kan säga bye bye till sina döda och sedan klicka på reklamen till de olika dejtingsidorna för att träffa en ny make eller maka .
står inget om startbud , men 100.000 ? är det allvar? i såfall ber jag om ursäkt för det låga budet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag bjuder 1000kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
1100kr från mig då. kan säljare verifiera om du menar allvar med de där 100.000kr samt ett minsta startbud?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
2000 från mig.
Senast redigerad av jonny den 2012-04-11 klockan 08:11 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Men om de anser att domänen är värd så mycket så behöver ni ju inte tjafsa om budgivningen. Låt TS redogöra vad som är trams och ej.(?)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Det verkar redogöras rätt bra redan
![]() Tycker att jag har varit tillräckligt tydlig när det gäller min värdering av domännamnet, sedan vad man tycker och tänker om det kan väl bli en ny tråd förslagsvis under "domännamn"? Jag förstår även att man blir nyfiken kring vad för parametrar jag har gått efter för att dra till med 100K då det kan vara nyttigt för andra att veta om en formel som kanske kan möjliggöra en värdering av ens egna domäner. Själv har jag inte forskat så mycket kring det utan jag har helt enkelt gått efter min magkänsla. Dock skulle det vara nyttigt om vi kom överens om olika faktorer som har betydelse för en värdering av domännamn, om vi sedan håller oss någorlunda till det och även kan backa varandra i prissättningen så tror jag alla i slutändan tjänar på det förutsatt att vi någorlunda håller oss till verkligheten. Här kan arbetet börja http://www.wn.se/showthread.php?p=20437104#post20437104 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det här är en försäljningstråd. Jag har nu raderat alla diskussioner om vad som är seriöst och hur högt ni tycker att priset är inklusive alla tillrättavisningar av de tidigare.
Nu försöker vi hålla resten på en vettig nivå. Om det finns konkreta frågor som är relevanta är de välkomna. Bud går också bra. Allt trams kommer att raderas. För att diskutera värdering av domännamn finns en egen tråd http://www.wn.se/t1052966.html.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|