FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Såg på vår egna Timeline facebook-page att vårt telefonnummer såg lite konstigt ut och hur jag än redigerar telefonnumret så försvinner första nollan i riktnumret och sen skrivs hela telefonnumret ihop.
Har testat att lägga in med +46, med nolla, med (0) och en massa andra varianter, men numret visas felaktigt hur man än gör. När jag tittar runt verkar det som att alla har samma problem, med den skillnaden att det inte direkt har synts tidigare när telefonnumret har varit lite mer dolt under info-fliken. Någon som vet hur man skriver in det så att det blir rätt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är ju bättre behövs inga fler nollar på facebook. *ironi*
Men jag upplever samma fel antar att det något som inte setts över inför lanseringen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Så har det varit hela tiden på min personliga profil. Ett annat störande fel är att FB säger att min mailadress är felaktig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Verkar iaf som vi kan bekräfta att det är ett allmänt fel. Har även hittat fler som påpekat samma sak i andra länder, medans det verkar som att i vissa länder formateras numret korrekt.
Det blir även fel på adressen när den visas på en pages huvudsida, det står "Adress, Stad, ." Det ser ut som att de tänkt visa något efter staden, men att de inte gör det. Kan det vara uppställningen av postnummer i Sverige som ställer till det? Fler som upplever detta? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|