FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
outletlosangeles_com
Värderad till 1 500 Euro av SEDOs Domain Appraisal Service 29 november 2011. PDF-dokumentet över värdering finns att tillgå på följande länk: outletlosangeles_com.pdf Jag säljer domänen för 10 000 SEK eller högstbjudande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
sänker priset till 8 000 SEK
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
SEDOs Domain Appraisal Service är bra på att "hitta på" värden på domäner. Tänk vad rik jag skulle vara om deras värderingas stämde.
hoppas du får den såld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Visst är det så. Det är inte så att jag kräver det priset som SEDO Aprisal satt heller.
Men detta är ju helt fel forum att sälja en sådan här domän på. Jag ville bara prova och se vad det gav |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Sänker priset till 6500:-
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Sökning på "Outlet Los Angeles", språk engelska (och motor) och hela världen (all countries).
Feb S/m: 3600 Adwords CPC: $1.07 Medel till hög konkurrens på platserna 1-10. Så de av er som vill tjäna en liten slant på Google intäkter kan räkna ut om ni tycker det är värt det eller ej. Blir naturligtvis enklare att ranka högre med nyckelorden i domänen (som ni vet). En genomtänkt länkkampanj och uthållighet så kommer ni nog relativt snart till topp 10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
sänker priset till 4000:-
|
|||