FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite smått frustrerad och jag vet att detta är helt OT men det brukar finnas folk här med kunskap så jag testar att fråga här först.
Min mor har köpt en Andersson A4222FD och vi har precis packat upp den, kopplat in tv-antennen och strömsladden. Satte på tvn via knappen och sedan via fjärren. Det enda som händer är att tvn sätts igång, men inte mer än så. Jag har själv en likadan tv och det första som händer när jag packa upp min var att jag fick en kanal-inställningsmeny, här händer det inget alls. Bilden är bara svart, inte stendöd, utan svart. Så, är det någon som kan ha en förklaring på vad som är fel? Tacksam för hjälp ![]() Ps. Inget onödigt tjaffs om märket eller andra OT grejer. Ds. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fungerar menysystemet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nä. Jag får inte ens upp menysystemet. Det är det som är mest frustrerande. Man kan väl säga att det enda som funkar är att sätta på o stänga av via fjärren. Mer än så har jag inte sett fungera.
Har testat att koppla in ett USB-minne, men inget menysystem kommer upp då, som jag har för mig det ska göra. Har testat att koppla in DVD-spelaren och köra en film, men inget händer här heller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du verkar ha fått en "refurbished" apparat som varit inne på verkstad och gått sönder igen eller så är den DOA. Tillbaka till NetOnNet med den och kräv en ny!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja verkar ju inte bättre. Suck. Tack för svaret.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|