FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag skapar wordpressteman privat och använder till mina projekt. Jag tänkte nu börja lägga upp dessa på wordpress.org. Enligt deras tos så får man ha en creditlänk till sin egna hemsida. Kan detta skada mig i framtiden? ser att snittet per dagsnedladdning är ganska hög. Vad tycker Google om att det tillkommer 200 nya länkar per dag till en och samma sida? Senast redigerad av spajk den 2012-01-12 klockan 14:30 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Inlänkningar är positivt! Om din domän är ny så finns en liten risk att Google tillfälligt sätter dig i ett filter för brott mot deras användarvillkor (länkbygge) men det kommer bara vara tillfället. I det stora hela så är det endast positivt och riktigt smart sätt och effektivt sätt att skaffa sig inlänkningar!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mm, jag vet att inlänkningar är positivt. Domänen är 10 år gammal drygt men vill minnas att jag hört rykten om sidor som blivit piskade av detta. Känns ju som man inte kan bli piskad av detta för då hade ju konkurrenter skaffat tusentals inlänkningar till en och man blivit straffad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Se till att innan dessa skaffa några inlänkar med högt förtroende, se till att du finns med i infoo tex. Din domän har bra ålder också, vilket i sig ger förtroende. Allt detta minskar risken för att hamna i något filter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad jag har förstått så sätter man "Theme by:" Eller "Powered by:" "Made by:" eller liknande så är man ganska safe, och att det är i footer.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|