FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Söker någon som kan hjälpa mig med att införa en popup som laddas automatiskt varje gång startsidan laddas. Sidan drivs i Wordpress. Jag har testat med en massa olika plugins men problemet är att designen måste vara exakt (i Firefox, Safari och IE) som i den bifogde bilden gällande ram runt bilden och knappen för att stänga popupen. Bilden bör kunna bytas ut av användaren. Det kan dock lösas på det simpla sättet att länken till bilden som ska hämtas alltid är bestämd, exempelvis http://www.domanenifråga.se/wp-conte...s/textruta.png och att användaren då laddar upp en bild som heter textruta.png. När användaren ska byta bild så raderar användaren först den gamla bilden och laddar upp en ny med samma namn (i Wordpress mediahantering), varpå länken blir densamma och allt är frid och fröjd. Se den bifogade filen för exempel. Exakt designförslag finns för den som eventuellt anlitas för uppdraget. Förslagsvis är det blåa i den bifogade filen bilden som användaren laddar upp medans ramen runt och close-knappen är "statisk". Popupen bör automatiskt resizas efter användarens bildstorlek, dvs. bilden ska inte resizas utan ramen ska göra det. Tidsram: Skulle gärna få vara klart redan i går. Desto snabbare desto bättre. Budget: Det borde inte ta speciellt lång tid gissar jag. Runt 1000 kr. Både f-skatt eller a-skatt går bra. Skicka PM med [kort] beskrivning av dig själv och eventuellt något jobb du gjort. Samt skriv vad du vill ha i ersättning samt om du vill ta det på a- eller f-skatt. Jag gör ett nytt inlägg när uppdraget är tillsatt så tills dess är det bara att ansöka! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Uppdraget är tillsatt.
Tack till ni som ansökt! |
||