FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Verkar ha hänt något efter Gratisbio intrånget. Försökte få kontakt med Frossle via admin, får inte svar på mail på 2 veckor nästan. Sedan läggs inte heller pengarna som tillgängliga som det brukar...
Någon kommentar Frossle? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Frossle är nice dock har jag sagt upp mitt medlemskap där, då många av företagen inte har betalt räkningar sedan 2009, förra veckan så skrev jag åt dem om dem kunde betala ut ersättningen även om dem inte fått pengarna från företaget och sedan avsluta mitt konto där.
Och det tog bara 3 dagar för få ut pengarna. Så dem löste problemet åt mig rätt så snabbt. Dock föredrar jag ju deras andra nätverk. www.affelix.com, dem har riktigt sköna callbacks och apier i det systemet ![]() Men sedan dem slutade med förbetala fakturorna för någon månad sedan så har ersättningen där också börja skjutas upp i förseningar ifrån företagens sida ![]() Vilket är trist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
I mitt fall så är det gratisbio som ägs av samma ägare som inte betalar ut. Ska det behöva ta 2-3 månader att få ut pengar för leads?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Frossle har hamnat lite efter pga omorganisering på Affelix media group.
Vi har nyanställt personal på Frossle.com och kommer att jobba ifatt oss. Angående Affelix.com så har vi blivit hårdare och avslutat några samarbeten med kunder som inte betalar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|