FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! Använder Datingscriptet Emeeting till en av mina sidor, och en funktion är att man kan lägga till länkar som visas i menyn på startsidan (rätt basic eller hur). Det är dock så att jag har märkt att när man väl lagt till en länk, då är det rätt svårt - eller ja omöjligt - att ta bort den! Den syns inte i editorn inne i adminpanelen, det gör endast de redan inbyggda länkarna ("Kontakta oss" etc.) och när jag kollade i PhpMyAdmin så finns det verkligen inget, inget spår efter några länkar!
Har sökt igenom i princip hela databasen men länkarna verkar inte finnas sparade där! Men det är väl omöjligt? Eftersom att scriptet måste lagra innehållet någonstans, och allt annat lagras i databasen så borde väl även länkarna finnas där kan man ju tycka, men så verkar det inte vara. Att kontakta supporten hos leverantören är inget alternativ då min support-tid runnit ut. Någon som har ett förslag eller känner igen sig? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
cache .... ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, antingen sparas de i databasen eller i en fil på servern
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha jag glömde att skriva att de har gjort det krångligt och krypterat många utav filerna, där en är den jag misstänker det kan vara.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|