FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag skulle bli väldigt glad om ni kunde testa www.thetimenow.com. Sidan är en engelsk tidszonesida men eftersom jag har ändrat en hel del layout så är jag lite orolig om allt fungerar igen. Och eftersom sidan får en hel del trafik så vill jag vara säker. Alla råd mottages, även funktionsmässigt. Tack! Just det, om ni gillar sidan så skulle jag bli superglad om ni delar med er av den på FB eller annat! Senast redigerad av Snobba den 2011-08-22 klockan 13:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Den såg ut att funka bra. Snygg design också!
En sak bara. Försök att göra sök-rutan lite tydligare. Jag klickade på den stora "Search here..." texten. Gör rutan under lite tydligare och släng dit ett litet klassiskt förstoringsglas i kanten så blir det kalas ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för råden Linuus. Har redan ändrat lite så att sökfältet är tydligare osv.
Har förresten startat en svensk sida också! Kan kanske komma till användning när ni reser eller något. www.thetimenow.com/se/ Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det ser snyggt ut. Det första jag tänkte på var att det hade varit intressant att samtidigt få se vädret.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En sak som jag tänkt på är att på något sätt visa om andra orter ligger för eller efter min egna tidzon tex med en liten pil + tiden. Känns ännu mer som en förtydlande när man tex ser tiden i AM/PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack alla!
Och Jan, låter som en bra ide. Jeppjepp, testar vädret. ex. http://www.thetimenow.com/se/turkiet/istanbul Provar även kartor men det är lite lurigt än så länge. Men det kommer bli bättre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fyller i ovanstående med att säga att den är riktigt snygg.
Ibland händer det att en stad kommer med två ggr bland etiketterna: http://www.thetimenow.com/united_states/los_angeles |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg riktigt najs ut
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej igen,
Skulle ni kunna kolla lite igen. Det verkar som jag har fått lite problem med cookies och jag får ett header sent error message ibland. Men jag tror att jag har fixat det men jag är lite osäker. Tack! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|