FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Har nu gjort färdigt min reward sida som heter gratis-saker.nu. Vill gärna ha lite feedback, har inte så mycket att säga om sidan. Ni får gärna testa att skapa ett konto. Jag vill gärna ha tips på förbättringar till design, då jag oftast inte själv kan se om den är okej. Jag ville ha en simpel layout där allt är tydligt och enkelt. Har dock inte testat den i alla webbläsare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Allting känns ganska stelt, förutom bakgrunden. Men det finns ju alltid möjlighet att förbättra!
En snygg logga skulle inte sitta fel. Lite padding i text rutan, kanske använda en annan färg än vit. Tycker du ska göra logga in rutan lite tydligare, dvs. inte använda mörk text på mörkt underlag. En annan font än Times New Roman vore också ett plus. Den gröna bli medlem idag rutan sitter helt fel enligt mig. Vet inte var den skulle passa, kanske i headern längst till höger. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack! Jag testade i headern till höger tidigare men det gick inte få in den där utan att ett fel uppstod om man gjorde en viss sak.
Använder dock inte times new roman, men skulle kunna ändra texten. Glömde helt bort att jag hade mörk text där, det var något jag skulle ändrat. Senast redigerad av habbcraw den 2011-08-19 klockan 17:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle nog även positionera allting lite mer till höger så att textrutan ligger i längd med menyn och loggan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var ett fel som precis uppstod som skulle åtgärdas, tack för du påminnde mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När jag aktiverat mitt konto och försöker logga in så står det "Kontot raderat utav admin".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Och det står innan fel inloggningsuppgifter.
Vi har en säkerhetsåtgärd som gör att du måste fylla i ditt användarnamn med små och stora bokstäver. Du ska fylla i ditt användarnamn så här: "Menox". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ändrade säkerhetsåtgärden, då många inte förstod.
Även ändrat sidan lite. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kort och gott skulle jag säga att du borde fixa ref-länk istället för att tvinga personerna att skriv sin referens, jag vet av egen erfarenhet att många skippar det. Med andra ord så man kan gå ut på www.dinsida.se/ref.php?id=2 eller liknande så det fylls i automatiskt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Din slogan känns lite underlig, "Tjäna poäng och byt ut dem mot gratis saker!"
Den kan verkligen dubbeltolkas. Varför skulle jag vilja tjäna poäng och byta ut den med saker som är gratis? ![]() Andra saker som kan förbättras: * Gör så att man kan kontakta er genom ett formulär, inte alla som orkar gå in på mailen och skicka "manuellt" * Headern känns väldigt tråkig, sidans färgval överlag ger mig inte det mest seriösa intryck. * Kan inte logga in. Annars, snyggt jobbat, Senast redigerad av plura den 2011-08-24 klockan 00:57 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|