FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Seek.se uppgraderades till version 4 beta idag. Det var fem år sedan version 3 släpptes så det var på tiden.
Jag önskar gärna feedback på Seek.se. http://www.seek.se/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
När jag trycker ändra i Google-rutan söker den fortfarande bara bland nyheter precis som vanligt, förstår inte vad ändringen blev av mitt klick.
Spontant svårt att förstå vad er sökmotor ens söker i för källor, verkar dock bara vara diverse tidningars webbsidor? Stilren design, dock att tjänsten är i beta när ni lanserade hösten 2004 ger hos mig inget bra intryck. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för din feedback!
Anledningen till att Seek.se är i beta är att det är version 4 som är i beta (den som är live) och version 3 har lagts ner. Version 4 har en annan inriktning (nyheter) än version 3 och detta är mer av en nylansering än en uppgradering. De tolv svarta knapparna du ser är sökknappar. Skriv sökfras, välj knapp med mus eller piltangenterna+enter så utförs sökningen direkt på det valda alternativet. Trycker du på ändra på en knapp så kan du byta ut den knappen mot något nytt alternativ. Om du väljer Seek.se så söker du enbart efter nyheter då Seek.se numera är en nyhetssökmotor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Siden funkar bra i min åsikt , men jag skulle uppskatta om det fanns en spara sökning checkbox så när du klickar på google logan så kommer man ju till sökresultatet men när man går till baka så är det man sökte efter borta. Bara en idee
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om du gör en sökning på t.ex. Google och sedan klickar bakåt så finns sökordet ifyllt och det är dessutom markerat så att man lätt ska kunna byta sökfras. Detta ser jag nu att det bara fungerar i IE, Safari och Opera, men inte i Firefox och Chrome.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
hehe, på Topp 5 nyhetsord finner vi "Polisen, misstänkt, malmö"
LOL |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fungerar bra=) förresten ni är med på idg http://www.idg.se/2.1085/1.398342/ny...vensk-sokmotor
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|