FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Vem är det som är bakom denna sajt och vilket nätverk kan man signup? Driver en del vanliga bloggar och snusk är inte min smak men den borde ge en liten slant. Sedan är det bra med skydd för folkhälsan. Sett att dom gör reklam över allt och man kan säkert sniffa men tänkte höra här om någon vet.
knull de lux . se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nationella hivrådet, i övrigt förstår jag inte vad du undrar över?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Read Only
|
Ok - Dom säljer reklam under något nätverk eftersom det visas på bloggar och det var väll frågan så jag tar det igen - Vilket nätverk för REKLAM kan man signup som promotar dom och en till liten detalj, vilka betalar bäst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ojoj, jag börjar säkert bli gammal(dags), men det var en VÅGAD satsning av ett råd inrättat av regeringen. Skulle min (icke-svenska) fru se den skulle hon återigen få vatten på sin kvarn beträffande den "svenska synden". Ps. Jag är inen förespråkare av sexmoralism, så jag tycker det är helt ok om sajtens budskap går fram och har effekt.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |