FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Min tränings webbsida är till salu!
Det som ingår i försäljningen är: 1. Domän namnen: workoutsguide.com samt mytopdietreviews.com 2. Websiten www.mytopdietreviews.com 3. Alla rättigheter, design. 4. E-boken. Websiten har ca 40 besökare/dag. Jag har ca 350 backlinks in till min sida. Inkomsterna är inte stora, lite på adsense och clickbank, dock inte värt att ta upp. Det finns en stor potential med denna sida ifall man är villig att lägga ned lite mera tid. Utgångspriset är 3500 kr Mvh Kenneth C |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
med eller utan moms? vart är domänerna reggade?
Hittar bara typ 12 inlänkar, vart kommer resten ifrån? Senast redigerad av Ara den 2011-06-28 klockan 09:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ganska många artiklar, vem har skrivit dom? Är dom unika? Rankar du högt på något sökord?
Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
skulle med vilja ha mer info om artiklarna. om de är unika, rättigheter osv?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
ARA: Jag säljer som privatperson.
Domänen workoutsguide.com är reggad hos go daddy Domänen mytopdietreviews.com är reggad hos hostgator. När det gäller backlinks så kör jag med SEO spyglass där jag har ca 350st backlinks. Mahadevaa: Många av artiklarna har jag köpt med fulla rättigheter, dock så finns det en del som är plockade ifrån ezinearticles. När det gäller sökord så har jag inte SEO optimerat så mycket så jag ligger inte högt med något sökord ännu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur är det med e-boken då? Har du skrivit den själv? Är den unik?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
E-boken har jag köpt med fulla rättighter att sälja vidare.
Så den är inte helt unik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Exklusiva rättigheter?
![]() |