FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej på er jag är helt ny här på forumet och ganska grön på det här området men tycker det är roligt att hålla på med.
Ni får ursäkta om det blir en hel del dumma frågor ![]() Jag har precis övertagit en webbutik www.orangecountychoppers.se som jag håller på att bygga vidare på. Nu är min fråga om man skall behålla det nuvarande utseendet på butiken eller om man skal skaffa en mer "tratidonell" butik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Svart text på mörkgrå bakgrund??
Logga ej klickbar "Fram Sidan" segladdad frames varför är sidan blandad, engelska / svenska? varför har ni valt det namnet? har ni tillstånd från .com (http://www.orangecountychoppers.com/corporate-partners) ? som jag ser det finns det inte mycket att behålla, kan nog bara bli bättre härifrån! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Bygg om från början. Den nuvarande sajten funkade kanske förr, men är knappast att betrakta som en modern design. Jag tycker det finns väldigt mycket att förbättra. Både det grafiska gränssnittet och estetiken i allmänhet. Mycket av de grafiska elementen ser (minst) tio år gamla ut. Frames började man exkludera för 13-14 år sedan. Gör det även mer lättläst och ännu mer lättnavigerat. Större bilder på produkterna! Lycka till! Eftersom det finns så mycket att förbättra kan det bara gå åt ett håll! Uppåt/framåt!
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack nu blir det lite att göra ska riva ner och bygga upp den från grunden
![]() |
||
![]() |
![]() |