FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har nyligen skapat ett textbaserad rollspel, som går ut på att bli bäst varje månad och få en ersättning på 200 kr. Hemsidans länk: www.crimeroll.se Jag undrar om det finns experter som kan kolla på hur designen är? Kan den förbättras? Isåfall hur? Tack på förhand! //HeaZear |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Demokonto, tack!
![]() Edit: Utan att logga in känner jag spontant att jag inte gillar Skapa konto-knappen. Den passar inte riktigt in med den (väldigt) snygga bakgrunden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skall testa spelet och se vad jag gillar också inte gillar. Just nu så håller jag med StefanW om knappen. Skulle hellre vilja se den lite mer i stuk som den knapp som ligger till vänster. Det vill säga, en cromad kant eller liknande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag känner bara rent spontant att, informationen man har framför sig när man är inne på olika sidor, alltså, hur mycket pengar man har, hälsa, framgång osv osv, att när man för över muspekaren över någon av ikonerna så kommer det fram en liten ruta som berättar exakt vad det är. Ungefär som en title på en länk på en vanlig hemsida. Förstår du?
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Självfallet, jag har läst det
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Drar upp en gammal tråd men lite absurt att ni vill ha feedback för något ni skapat på MinMaffia.se. Dessutom har du ju inte kodat någonting överhuvudtaget utan alla uppdateringar som du säger är ju köpta från skaparna. Designen är ju också köpt ^^
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker om hans användarnamn här också men självklart är det väl inget fel att få feedback på utseendet även om man köpt designen i fråga?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Detta verkar vara jätte roligt, ska börja
![]() |