FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan,
Det är ju så att Facebook har gjort om en hel del och nu ska man använda sig utav oAuth 2.0 för att koppla en inloggning till sin sida. men i samband med det verkar det som att mina session inte sätts på vissa dator/OS/webbläsare jag behöver endast de som vill försöka logga in med facebook. detta jag behöver feedback på (har själv noterat fel på mac, så ni som har en mac, skulle även ni kunna testa på era): vilken OS ni använde? vilken webläsare? lyckades ni logga in eller inte? vvvp-unktgra-tisteor-ipunk-tse Senast redigerad av nabil_akhlaque den 2011-05-20 klockan 23:45 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
var ska man logga in?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Bör överse (Bli medlem) i IE! Har för mig att jag påpekade några felplaceringar i IE förut.
Hela (Bli medlem) ligger långt ut åt höger i IE. Dock så vet man ju att IE är nog den mest "buggade" webbläsaren! Inloggningen: Med facebook (Win 7/vista & xp) fungerar fin fint! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mac OSX 10.5.8
Firefox 3.6.17 Funkade att logga in med fb. Väl inne var "reklamfönstret" tomt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag fick detta fel när jag klickade på "Allow" efter jag valt, logga in med Facebook.
"An error occurred while granting permission to the application." Använder mig av MAC OS X 10.6.7 och Safari 5.0.4. EDIT: Gjorde om allt igen och då fungerade det fint. Är nu inloggad som mig själv! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Trycker man på Don't allow får man detta fina meddelande: För nån $€{@!€ anledning är session[CODE] null!!!
:-) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|