FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Startade för 2 månader sedan en ny blogg med humor / roliga bilder och undrar vad ni tycker om själva sidan? Laddar sidan tillräckligt snabbt för er? Kom gärna med förslag på hur jag kan förbättra sidan etc.
http://funny-pictures-blog.com/ sidan har just nu ca 40.000 visningar / dag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
1) visa fler poster på förstasidan, kanske inte helt optimalt att bläddra igenom 589 undersidor.
2) share and enjoy hover hamnar helt fel i Safari, längst till vänster och en bra bit upp. 3) top rated och most votes bilderna är på tok för små, 50x50 px, hur är det meningen att man ska kunna se något? 4) Har en kvalificerad känsla av att bilderna inte är dina, hur kan du då hävda copyright? "Copyright © Funny-Pictures-Blog.com. All rights reserved." Annars en nice site, blev ett bokmärke =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tackar o bockar, har fixat till share and enjoy texten nu. ang top rated bilderna. grejen ska ju vara mer som en "Preview" så att besökaren klickar sig vidare till själva posten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo, men du har väl "råd" med 120x120px. Sen såg jag att layouten på sidebar listorna top rated och most visited skiljer sig åt, borde de inte vara så lika som möjligt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() anledningen till att layouten skiljer dem åt lite är att det är två olika plugins. ena är till för själva voting systemet (stjärnorna) och det andra använder sig av wordpress pageview räknare. men jag tycker att jag lyckats få till det rätt bra om man jämför med alternativen som jag använde tidigare :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|