FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, hoppas ingen annan har tagit upp följande ämne...
Jag undrar vad ni här tycker om ex templatetuning.com Där man kan köpa templates för en 20-50 dollar som man sedan kan få "customized" för att antal ytterligare 20-100$ Bra eller Dåligt? Framtiden? Måste säga att det är väldigt hög kvalite på de templates jag sett, vad tycker ni andra? Såg detta "fenomen" nyligen, men det kanske funnits länge.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Bara på skoj jöpte jag en template från www.templatemonster.com den finns att beskåda på billigdator.se tycker den är helt ok fast jag custimiserade den helt själv UTAN några kunskaper i Flash.
Bör tilläggas att detta bara är ett exempel sidorna är ej "for real" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Fantastiska priser, för mellan 5 til 10 k kan man köpa loss hela designen (om man hittar en som ingen köpt tidigare), najs
![]() WN
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Denna site och templatemonster.com har båda snygga templates... själv har jag däremot försökt hitta något enklare men mindre grafik. Alla templates på dessa sidor har mängdes med grafik... inte alltid ett plus då man ibland har en trafiklimit att tänka på.
Någon som vet ifall det finns liknande siter med lite enklare grafik(dock stilrena)?
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Visst är det en bra idé, ta en kik på BoxedArt, där har de en mängd templates, även en del vektorfigurer, loggor m.m.
De tar ~ $45 för ett år och det är givetvis en struntsumma för alla deras templates. Jag har själv ett medlemskap där, använder dock ingen för tillfället, men bra att ha ett arkiv om inspirationen skulle ta slut! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jo, visst är det bra, bra för vissa dåliga nyheter för andra?
Tänker främst på webdesigners? men jag antar att det finns en marknad för alla Frågan e om det kommer ske betydligt mer "mass" produktions, Sen har jag en aning om att de fattiga delarna av världen kommer ha enorm framgång på internetsidan,(global marknad) men det kanske är en annan femma ![]() PS. En annan bra grej eju boldchat, www.boldchat.com Ett slags chatprogramm, för dina kunder som besöker din sida, mkt bra ide |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dock så är det med sådana här massproduktions-bolag att få en sida (eller någon annan webbokjekt) exakt efter sina önskemål. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en fråga och en synpunkt som är lite off-topic (Hoppas det går an ändå):
1. FLASHBACK: Äger du www.flashback.se ? 2. Krumelur: Du säger att du har köpt en template till billigdator.se. Den var snygg faktiskt, lite segsurfad bara. Hur som helst. På din sida, krumelur.com står det att det är du som har producerat den. Det är inte du som har producerat den, enligt mitt synsätt. Vad tycker ni andra ? ########## Raderade hyperlänkar som inte får förekomma enligt reglerna. /Admin ########## |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||
|
||||||
Medlem
|
Eftersom jag via Webboteket marknadsför TemplateMonster så måste jag bara lägga mig i
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|