FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
De svarar inte på mina mail och de svarar inte i telefonen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har alltid fått svar på mina mail och de gånger jag ringt har dom också svarat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skickade mail förra veckan och har ringt var 10-e minut sedan kl. 9 imorse :-( Först får man vänta i telefnkö i 5 minuter sedan säger de att det är för många i kö och lägger på
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte heller fått tag på någon via mail de senaste 2 veckorna. Det enda jag vet är att Per som var Publisher Manager i SE har slutat, och har inte blivit ersatt än. Väntar du också på din utbetalning från EuroAds? Enligt kreditnotan skickades betalningen i fredags men har inte fått den idag, även fast det har gått 2 bankdagar? Har alltid fått betalningen dagen efter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här
Ingen utbetalning :-( |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon som har erhållit någon betalning från EuroAds nu i April för ersättning som har intjänats in Februari. Kan det bero på att betalningen skickades i fredags?
Edit: Har pratat med EuroAds nya kontaktperson. Hon heter Majken G och hennes mail samt MSN är [email protected] Senast redigerad av Bricksquad den 2011-04-18 klockan 14:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad sa hon om utbetalningen då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hon svarade mig att de svenska utbetalningarna är försenade på grund av annonsörer som ej betalat.
Märkligt att detta ska beröra alla affiliates och inte enbart just ett program. Ja nu börjas det... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Nä NU kom de in på kontot. Inte som en framtida insättning dagen innan som det brukar, utan rakt in direkt på kontot 2 min sedan
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har fått svar i alla fall och det är som du säger en fördröjning med den svenska utbetalningen, men det ska vara påväg. Intressant att du erhöll betalning idag, jag har inte erhållit någon betalning i alla fall än. Ja, det är väldigt märkligt att alla affiliates blir påverkade när det bara är en eller två annonsörer som inte har betalat.
Som du säger så brukar det vara en bankgiroprognos för betalningen som ska komma in. Första gången jag har haft problem med utbetalningar från EuroAds. Samt om det är fler som inte har fått utbetalt från EuroAds än, var god skriv. :-) Senast redigerad av Bricksquad den 2011-04-18 klockan 16:52 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|