FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
menar de allvar? http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=3977665
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varför inte? Inte direkt en upphetsande mobil. Har sett liknande saker säljas för 99kr på gubbdagis. Att den skickas med Comviq kontant sänker nog priset lite med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag känner inte till den där modellen. Men min 149 kr Nokia slår en iphone med hästlängder, alla kategorier (litenhet, batteritid, ljudkvalité, ergonomi, funktionalitet, you name it). Jag köpte den som reservtelefon, men den visade sig vara bättre än min ordinarie.
Bra mobiltelefoner idag är sjukt billiga. Det är bara Apple som har lurat dig att några tusenlappar, eller dyra abonnemang, är normalt för en mobil ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
60kr var billigt!
Se säljer förmodligen den telefonen med förlust. Priserna på hemelektronik är sjukt nedpressade. Lite svårt att förstå hur man kan tillverka telefoner så billigt. Ibland får man ju betala över hundra kronor för någon liten reservdelsplastbit man behöver till något och en telefon är ju väldigt mycket mer avancerad än då och kräver en hel del utveckling av både hård och mjukvara. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja skulle man gå o fråga vad tex batteriluckan till denna telefon kostar skulle man säkert få betala ett pris på 199kr lr nåt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En mobil i min smak kanske
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Joo jag håller med om att alla dessa touch telefoner fan inte är snabba att skriva sms med.. .
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dagens telefoner är bra på allting förutom syftet! Använder min androidlur för att kolla allt annat som t.ex bankkontot, aktier, nyheter mm. Däremot inte så mycket till att ringa. =) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|