FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Inte varit mycket för att läsa bloggar tidigare, men har börjat få upp ögonen lite för de nu när jag hittar länkar i folks profiler här, finns en hel del intressant läsning.
Hur håller ni koll på alla bloggar? Kör ni rss läsare på skrivbordet typ eller google reader? Sen vill jag gärna hitta fler av alla era bloggar, skriv gärna länk till eran här så jag har lätt att hitta ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
I denna tråden finns många:
http://www.wn.se/showthread.php?t=10...light=er+blogg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller bäst koll på det genom att lägga till i olika mappar bland mina favoriter och sen gå runt bland dessa när jag har för mycket tid över. Är det något jag besöker flera gånger om dagen så blir det speed dial. RSS blir för blandat och kladdigt för mig för att veta vad jag vill klicka mig in på även om man kan ordna det efter kategorier och så där också. Har säkert med vana att göra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Skönt, nu har jag 18st bloggar i google readern.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Följer ca 120 st bloggar (inkl tidningar) som jag fångar upp i Google reader. Dessa skummar jag sedan igenom i iPhonen med appen Byline som syncar med Google reader. Hittar jag något med en längre text eller något jag vill läsa mer om senare så stjärnmarkerar jag inlägget och läser det på datorn.
Blir en hel del inlägg men mycket "swipar" jag bara igenom. Får kanske 70-100 inlägg om dagen. Och det växer hela tiden... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Är Google Reader som gäller för min del.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Jag struntar i att läsa massor med bloggar varje dag. Det finns knappt 10 stycken som jag då och då, kanske några gånger per månad läser igenom alla inlägg på. Men bloglovin verkar fungera bra för ditt ändamål. Annars sedvanliga rss-läsare höll jag på med förut och det fungerade perfekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Google Reader och Google Reader Viewer som addon för Firefox; då blir man uppdaterad vid valfri tidsintervall när det finns nya blogposter att läsa.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|