FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
/*
Information */ En enkel och stilren hemsida till salu. Hemsidan går att se i jpg-format här: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d...b6b_layout.jpg /* PSD-struktur */ Samtliga lager är namngivna och indelade i mapparna: * Slider * Content * Menu * Footer /* Övrigt */ Sidan är färdig, och fullt fungerande (HTML // CSS // jQuery för slider) Sidan lanseras med index.php, samt en style.css och tillhörande bilder. Undersidor får köparen själv skapa. Designen säljes bara i en upplaga! Designen har aldrig varit använd online tidigare. /* Budgivning */ Budgivningen startar på 100:- Budgivningen ökar med minst 50:-/bud (e.x 100, 150, 200, 250 osv) Designen säljes som privatperson. Alla bud läggs i tråden (inga privatmeddelanden gällande bud). Saker som inte rör budgivningen, har inte här att göra. Budgivningen pågår fram tills på måndag 28:e mars. /* Betalning */ När budgivningen är avslutad gör köparen en överföring via paypal/bank, och får efter verifierad betalning ett mail med samtliga filer (photoshop-layout samt kodad-layout). Senast redigerad av Nickylicious den 2011-03-24 klockan 18:03 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag ger 100kr.
|
||