FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
/// Beskrivning
Newsbase . se är till salu, då jag inte längre har tid att driva den. Sidan innehåller idag 5 329 Inlägg /// Annonsering Ingen annonsering gjord förutom att dela vissa artiklar på Facebook /// Intäkter Inga i dagsläget /// Statistik Jag vågar tyvärr inte svara på det, då jag av misstag plockade bort analytics-kontot för någon månad sedan. Men sidan låg på cirkus 70-80 besökare per dag. Inga jättestora summor m.a.o /// System Systemet är Wordpress. Temat vet jag dessvärre inte. /// Webhotell & Domän Domännamnet samt innehållet ligger idag på Loopia. /// Övrigt Sidan körs helt automatiskt, då den hämtar all data via RSS-feeds. Det är enkelt att lägga till olika Feeds, och självfallet går sidan att använda till andra typer av publiceringar. E.x Teknik, Hälsa osv osv. Vad som inte ingår är webhotells-konto. SQL-filen samt övriga filer som tillhör sidan packas ned i *.rar och mailas över då betalning är gjord. /// Pris Startpris sätter vi på 100:- För att få detta avslutat så snart som möjligt så sätter jag ett KöpNu-pris på 1.000:- Det innebär att den första som bjuder 1.000:- blir således direkt ägare till siten. Domännamnet ingår ifall köparen står för överlåtelsen. /// OT Är du inte intresserad av att köpa, så var vänlig att undvika att kommentera. Har du frågor går det självfallet bra att ställa! Senast redigerad av Nickylicious den 2011-03-18 klockan 12:57 Anledning: Lade till antal inlägg // Lade till KöpNu-pris |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Trevlig sida!
Budar 200 för den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Då har vi ett bud på 300 här :-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
500 bjudet!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag bjuder 600:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bjuder 700kr!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
1000kr köp nu pris..
För att förtydliga: jag bjuder köp nu priset på 1000kr kontakta mig så gör vi klart -Fredrik Senast redigerad av FredrikNas den 2011-03-21 klockan 11:09 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kul att du bestämde dig för att lägga KöpNu-priset! Har du möjlighet till kontakt via e.x Google-chat, MSN eller motsvarande för enklare kommunikation? Mvh, Niclas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Så vad är det som gäller nu Nicky, ta tag i det här snarast, tydligen så har du sålt sidan före du accepterade mitt "köp nu" bud hur ska du ha det egentligen? http://www.wn.se/showthread.php?p=20399088#post20399088 Ska det vara så svårt att hålla en seriös nivå i denna del av WN? Senast redigerad av tartareandesire den 2011-03-23 klockan 13:57 Anledning: ovårdat språk |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|