FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag har ett antal mindre webbshopar och liknande sajter. Jag har även ett fulltidsarbete och tycker för det mesta att det är jobbigt och störande att behöva svara på supportmail från webbshoparna när jag sitter med helt andra arbetsuppgifter. Vissa dagar kommer inga mail alls, andra dagar upp till 10-20 mail. Det är typ aldrig mer än 30 minuters arbete om dagen, men ändå något som "hänger över mig" eftersom jag vill upprätthålla en hög servicenivå. Har ni några förslag på hur jag kan "sälja ut" supporten utan att det kostar en förmögenhet Jag tycker att det måste finnas många webutvecklare och andra som ändå sitter framför datorn hela dagarna, och som skulle kunna tjäna en liten extra slant. Alla tips och förslag mottages tacksamt! Senast redigerad av hoover den 2011-02-27 klockan 13:54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-27 klockan 00:05 Anledning: korrigerade citering |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det inte är aktuellt att anlita ett företag ännu, eftersom det säkerligen är en ganska hög tim/månadskostnad, så kanske du kan hitta en vettig person via Förmedling av jobb och tjänster i forumet.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Annonserar du ut jobbet via "Förmedling av jobb och tjänster" här på WN så kommer du få svar från folk som kan tänka sig att hjälpa dig för alltifrån 50 kr/tim till 1000 kr/tim. Sen är det bara att ge jobbet till den som verkar vara lämpligast och mest prisvärd.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller så kan du kanske schemalägga supporten till 1-2 ggr per dag. Jag tror att kunderna kan stå ut med ifall det dröjer några timmar innan svar kommer.
(Jag gör det i alla fall, men visst blir jag imponerad om svaret kommer på momangen...) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|