FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Flera av er har säkert läs om hoten mot reportern på nyheter 24.
Nu drar sig majoriteten av annonsörerna tillbaka. Något jag undrar dock, hur bloggen kan vara den största i Sverige enligt medier, trots att varannan mening innehåller felstavningar? Läs exempel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur många av toppbloggarna drivs av tjejer med bra språkkunskaper? Typ noll. Blondinbella och Paow är t.ex. bra exempel på när svensklektionerna inte prioriterats.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Underbar förebild för våra ungdomar..
Opererar bröst och käke, förespråkar hårdbatning med barnmat (råkar kvinnors lår nuddas vid varandra när man går räknas man som fet!!). Uppenbarligen väldigt snedvriden världsbild.. Bara att hoppas att fler annonsörer drar sig tillbaka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Pascal (som blev hotad och polisanmälde Kissie) har blivit kung här på kontoret
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Man ska ju inte basha och tycka illa om folk man inte känner, men det gäller inte Kissie, jag hatar henne.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker faktiskt mest synd om henne...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjejen vill inte verka alltför smart.
Opererad och ska se bra ut(inte i mina ögon). Sånt som lockar målgruppen av bloggare resp blogg läsare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hennes föräldrars fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hon har själv sagt flera gånger att Kissie är en roll. Nu verkar det ha stigit henne åt huvudet när hon opererar sig på riktigt men från början är hon ju ett uttalat troll. Alla råd om att inte mata trollen gäller därför; det är hennes mål att uppröra folk.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|