FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Mitt namn är Kim Torvanger och jag skulle vilja be alla MAC-användare på forumet om hjälp med ett projekt inom mjukvaru-support för Macintosh-användare på svenska. Det är en support-hemsida där man snabbt och enkelt ska kunna hitta snabba lösningar på sina MAC-problem. Jag har under 2008-2010 arbetat för Apple på Irland och är en certifierad MAC-tekniker. Det jag behöver från er är att ni ber mig om hjälp, när ni har problem med eran MAC. Ska göra mitt bästa för att svara er så snabbt som möjligt och få era problem lösta. Vänligen håll er till support-frågor kring MAC OS X och Apple Applikationer. (Har ni ett problem med en third-party application är det bara att skicka ett PM i alla fall, då det ibland kan vara operativsystemets fel att inte ett program fungerar.) Tack för mig! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Denna tråden kan kanske flyttas till samarbeten kom jag på då det är ett samarbete mellan mig och er på WN.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske något för mig som driver 99mac med 2 miljoner inlägg om Mac?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En bra guide hur man mountar en smb share.
Idag kör jag kringla K i finder vilket inte är optimalt då man ansluter två olika enheter och utdelade mappen på båda har samma namn får de namnen mapp samt mapp-1. Svårt att veta vilken som är vilken, tex om en är testmiljö och den andra är prod ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Bytte till MAC i augusti 2010 och inte lärt mig allt än. Svårt att lära sig alla snabbkommandon. Gärna en lista med allt sånt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag väcker min MBP från vila ibland så flashar skärmen blått, alla program stängs ner och skrivbordet byggs om... Någon idé på vad det kan vara?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|