FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
God natt ni nattugglor som fortfarande är vakna!
Jag har nu analyserat och experimenterat hur man utnyttjar sin trafik till sin hemsida med Google Adsense på bästa sätt. Sanningen är, som kanske många redan vet, att man ska använda fula och tråkiga teman för att öka CPCn. Mina inkomster gick upp i taket då jag bytte tema från min sida som jag hade designat så användarvänligt och snyggt. Nästan så att man fällde en tår då man tröck på "Activate theme". Hursomhelst, många av er på detta forum har väl troligtvis redan full kännedom om detta men för er som inte visste om det så kan det vara ett bra kort att ha i bakfickan. Se bara till att inte använda dåliga och alldeles för spammiga teman, då riskerar du att bli avstängd från Google's program. Det är tumregel nummer ett om du ska använda lite mindre snygga teman. Se även till att du har mycket och bra innehåll (unikt!) på din sida, det kommer gynna dig mer än vad du tror. Bra innehåll, fult tema, och välplacerade annonser går alla hand i hand. Vänliga hälsningar, Webmasterpro Senast redigerad av Webmasterpro den 2011-01-27 klockan 03:25 |
|||
![]() |
![]() |
|
|