FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej wn,
Jag är snart i releasestadiet på ett projekt jag hållt på med senaste månaderna.. Önskar att få både positiv och negativ kritik på siten ![]() Ni hittar den via http://alturl.com/ditf2 (vill ju inte att Google ska hitta tråden). Vore tacksam om ni inte skriver sitens url eller namn i tråden. Anvnamn: testuser Lösenord: test Skulle ni bli utkastade när ni är inloggade så beror det på att någon annan loggar in med identiteten. mvh, Philip Senast redigerad av Rvn den 2011-01-17 klockan 22:47 Anledning: redigerade inlägget |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjena,
Jag var bara inne en snabbis men jag tycker definitivt du kan plocka bort "pop up:en" som säger lyckad inloggning, vem man är inloggad som och IP adressen. Det tjänar inget syfte och är mest irriterande enligt mig. Annars så ser det ut som en finfin community sajt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Jag kan hålla med om din synpunkt, den hade en mer given plats på den gamla "arbets layouten" då man inte hade den baren ute till höger på samma sätt.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Designen ser väl ok ut, rätt basic. Tråkig och stel logga och typsnittet i menyn ser alldeles för utdraget ut på höjden. Sen saknar jag som vanligt någon slags taggline eller något som avslöjar vad det hela handlar om. Hade det stått scoutcommunity så hade man fattat snabbare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Startsidan är bra! Kanske borde ändra password till lösenord eftersom användarnamn står på svenska.
När man är inloggad håller jag med om att menyn ser tråkig ut, även toppen. Jag hade nog lagt in en bild på några scouter som sitter runt en lägger eld och sedan haft ngn skogsbild med.. Lite levande logga.. ![]() Är det egen utvecklat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Vi ska få in en illustration i headern, har beställt den från leverantör.. Kommer bli med ett landskap och något liknande den "scouten" ute till höger i headern. Jag tror och hoppas att menyn inte ska kännas lika tråkig när illustrationen är på plats! Ja hela sidan är egenutvecklad sånär som på något jquery script. Hela ramverket som sköter templates, databasanslutning, språk och sessionshantering är den stora biten som allt sedan ligger ovanpå. Givetvis objektorienterat :-) Tack för er kritik! :-) Senast redigerad av Rvn den 2011-01-18 klockan 19:56 Anledning: glömde svara på frågan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du verkar skicka ut skräptecken i början av html-koden på alla sidor.
Inte för att det påverkar design, men jag är tekniskt lagd ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kollade igenom sidan och måste säga att designen inte riktigt tilltalar mig. Den känns inte tillräckligt modern samt som det blir lite rörigt.
Sedan tycker jag att startsidan skrämmer bort mig lite. Det känns som att jag ska logga in på nån server för något helt annat. Men det är inte så farligt, lite småjusteringar här och var så är jag nöjd. Dock skulle jag göra om startsidan (login-sidan) helt och hållet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|