FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är på jakt efter en konsult som behövs omgående, har postat en tråd här på forumet och testade även vworker.com men får inga napp.
Behöver en programmerare i språket Ruby, kanske är väldigt få som kan detta men borde väl inte vara så få... Min fråga; vart letar ni efter konsulter när det väl blir dags? Vart har ni hittat era guldkorn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kolla www.eWork.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Lite utförligare beskrivning och marknadsmässigtarvode så är det inga problem.
Prova att maila till [email protected] så når du drygt 300 konsulter. Var noga med at ge en utförlig beskrivning av uppdraget och du får räkna med att betala marknadsmässiga arvoden. Senast redigerad av Conny Westh den 2010-12-27 klockan 11:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Poolia IT är inte helt dumma, har använt dem flertalet gånger på båda sidorna av konsultavtalet. De har faktiskt lärt sig att skilja på diverse områden av programmering på sistone, så man brukar få tag på rätt folk ganska snabbt utan att behålla sålla själv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Med tanke på hur många som söker utvecklare mot spekulation eller gratisjobb på den här sajten är det inte konstigt om "riktiga" programmerare drar sig för att ens titta på alla erbjudanden.
Visa att du är beredd att betala normala arvoden så hittar du nog folk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är gratis utan några som helst krav från min sida, annat än att det är seriöst.
Det finns idag 399 prenumeranter (unika emailadresser som är självanmälda) som gärna lämnar offert på seriösa konsultuppdrag. Jag tjänar inga pengar på det. Kravet för att man ska kunna posta uppdrag på listan är att man själv prenumererar på den, det är gratis det också utan förpliktelser och det har hittils inte förekommit ett enda spammail vad jag vet. Om spammare upptäcks blir de omedelbart avstängda på livstid. Webbadress för listan: http://www.verimentor.se/maillistor/...numeration.htm När man postat sitt uppdrag kan man avsluta sin prenumeration och det finns inga spår kvar av att man haft sin email i listan. Svaren kommer direkt till den emejladress som postat, jag får ingen kopia av svaren, däremot så ser jag det som postas till listan. Senast redigerad av Conny Westh den 2010-12-27 klockan 20:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Prova Freelancer.com. De har an kategori för detta och du borde få napp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Har jag inte kompetensen inom mitt team så brukar jag använda Elance.com för att jaga nya kontakter.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|