FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Lås tråden ett tag.
Senast redigerad av habbcraw den 2010-11-10 klockan 20:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Varför är "tumnaglarna" de fullstora filerna?
Citat:
Det står att bilderna försvinner om man byter IP-adress. Betyder detta att andra med samma IP-adress som man själv kan se ens bilder även fast man valt att inte visa dem publikt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det första jag tänkte på när jag såg sidan var hur Förmånerna och Villkoren sa emot varandra.
"Alla typer av bilder är tillåtna" men samtidigt "Inget olagligt innehåll!" och "Inget olagligt innehåll!". "Ladda upp så mycket du vill" men ändå "Ta bort bilder då du inte behöver dem!". "Missbruka inte våran tjänst!" är ju också ett rätt kul villkor med friheten som verkar ges om man tittar på förmånerna. Och om du verkligen vill att folk ska registrera sig, då borde du inte ha "Ingen registrering krävs" som en förmån - du kommer förlora besökare på det. Sen en rätt knepig grej är att på registreringssidan så står det "Varför ska jag bli medlem? Som medlem kan du se dina bilder från alla datorer, men om du inte är medlem kan du endast nå de uppladdade bilder från den dator du laddade upp de på.". Men jag kunde klicka och visa samtliga bilder som visas som exempel till höger. Annars så är designen rätt tråkig och du får gärna välja några mer glada färger. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Menox, så menade jag inte att man inte kan nå bilderna från alla datorer. Jag menar att man inte kan hantera sin bilder.
Endast de i samma nätverk kan se bilderna. Senast redigerad av habbcraw den 2010-11-10 klockan 20:54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
han menar att han inte vet om att folks ip nummer ändras när de startar om routern. (och att medans man har samma ip och man delar internetuppkoppling så ser man sina familjemedlemmars bilder).
Sedan så menar han att han missat att andra som har samma internetleverantör kommer få detta nya ip och med låg låg låg chans så går denna nya person in på hemsidan och kan då se de bilder som laddats upp från samma ip av den föregående ip-ägaren. ![]() habbcraw rensa inte din första post :/. Be att få den låst eller borttagen men ta inte bort texten ![]() Lycka till med vidareutveckling av tjänsten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack, för förklaring och kommentarer! Jag skall fixa detta med ipt under veckan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Genom att läsa andras kommentarer och inte din huvudtråd, då den var rensad, så känns inte idéen så genomtänkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, det är den. Men inga kommentarer tills jag lägger upp infon igen.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|