Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Feedback på HTMLtips.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-24, 17:28 #1
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
Standard Feedback på HTMLtips.se

Hejsan. Jag har nyligen dragit igång en sajt som heter HTML tips. Klicka här, om ni vill komma till sidan.

Jag startade sidan i onsdags, och har haft drygt 100 besökare sedan dess.
När jag söker på google på HTML tips, så rankas min sida 4a av 340 miljoner.
Och det är tydligen 110 000 personer i månaden som söker på just HTML tips på google. Så jag tänkte att jag kanske skulle bli seriös med sidan..

Så jag skulle vilja be er kunniga personer om feedback. Sidan är baserad på Wordpress, och är ett gratis tema från web2feel.com. Så jag kan tyvärr inte göra några stora ändringar.. Men det vore schyst om ni kunde ge mig feedback på exempelvis, logotypen, mitt sätt att skriva inläggen, hur jag skall skriva mina kudsnuttar i inläggen. Dom 3 nyaste posterna har en div, med bakgrund och border runt koden, och resten av posterna är citat. Så dom är ljusare, kursiv och har marginal från vänster sida.. Lite feedback bara liksom.

Skulle kanske också passa på och be er tänka över om ni skulle vilja bli skribenter.. Ni kommer dock inte få något betalt eller så, om inte sidan drar in massa pengar vill säga Men det kanske vore kul för andra att kunna lära sig av er också, och på så sätt bidrar du med att alla sidor på internet som skapas blir bättre, och världen kommer vidare!

Hur som helst! Lite feedback skulle uppskattas!

//Mvh fredrik
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017