FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Ska köpa en SEO tjänst för att förbättra min hemsidas position på sökmotorerna. Har letat lämpligt SEO företag med aktsamhet och förstår nu varför det kallas en djungel! Har lite koll på SEO men inte allt för mycket. Så skulle mer än gärna vilja veta vad ni tycker om dom två förslag som jag tänkt välja mellan. Företag: Getupdated Sökord: 10 Avtalstid: 12mån Pris: 23 000/år Garanti: 33% av sökorden på första sidan inom 4mån, annars kan man omgående säga upp avtalet. Nackdel: Optimerar endast 3 undersidor Företag: Mediaanalys Sökord: 20 Avtalstid: 12mån Pris: 25 000/år Garanti: Ingen Fördel: Säger att dom även optimerar mot Eniro, bing, yahoo osv. Alltså inte bara Google. (detta kontrollerar väl inte dom, så rätt uppenbart?) Nackdel: Dom har begränsat erbjudandet till 50 inlänkar, detta är allt som behövs enligt deras teknikers bedömning. Visar det sig sen att fler inlänkar behövs så får man köpa det. Men den chansen är nästan obefentlig säger dom. Båda företagen erbjuder/har: Imponerande referenser En dedikerad och ansvarig tekniker Månadsvis rapportering och uppföljning "90% av deras kunder förnyar efter 12mån" Vilket förslag hade ni valt? Alla synpunkter önskas, är ganska mycket pengar för en småföretgare! Kan ni rekomendera eller avråda mig från något av de två företagen? (Skicka gärna PM om sådant). Senast redigerad av Hansen88a den 2010-09-30 klockan 12:49 |
||
![]() |
![]() |
|
|