FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som säkert många har sett så har eniro bytt design.
Om det är bra eller dåligt beror på vem som besöker sidan men jag i själva verket tycker logga'n är bättre men det finns mer att ändra på. Länk: http://www.eniro.se vad tycker ni själva om sidan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycket den är snygg, men deras kartor funkar inte i Opera verkar det som. Testade i Chrome och då funkade kartan bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Stilig. Dock har jag en synpunkt kring loggan. Mycket snygg men den känns väldigt mycket "nutid" och kanske inte så "tidlös". Lite som Telia som fick ändra sin logotyp från 2000 efter några år (ta bort prickarna), när designen inte längre kändes "fräsch". Jaja, en skitsak, Eniro kan ju ändra logga när de vill. Bara en petitess jag reflekterade över. Eniros sida, som ju är det väsentliga, skall jag ta och kika vidare på i morgon. Det verkar ju lovande.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fick en känsla av Symantec när jag gick in där.. Tycker inte riktigt om nya layouten då den känns.. hm ja jag kan tyvärr inte sätta ord på det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag gillar faktiskt den förra designen mycket bättre, även om den var rätt så tråkig. Man associerade ju Eniro med den gamla designen, men när jag ser deras nya design så tänker jag inte på någonting alls. Snarare "Aha, bara en sida i mängden"-tanken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
+1 för Symantecvibbar.
Död åt Eniro, för övrigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Trevligt, se om de kan skrapa ihop någon miljard extra med den nya designen så de kan betala av bankerna som jagar dem :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha, oerhört klockrent att jag inte är den enda som får symantec-vibbar av deras nya design. Ser för övrigt stiligt ut i mina ögon.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Använder bara hitta.se själv eftersom man kan mäta på kartan med dom.
*Säkert kan man det med eniro också men jag har aldrig orkat lista ut hur. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker personligen att den är extremt ful, ser ut som något en gymnasieelev skulle göra i Webdesign A som andra uppgift..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|