FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick helt plötsligt en helvetes massa falska virus program som installerades och flög upp.
Efter jag fått bort all skit så funkar inte mitt internet längre som de ska m.m så tänkte formentera om datorn. Men .. när jag bränner skivan med min bärbara dator så kan den inte stänga skivan? Varför? Går de göra på annat sätt? vet att jag googlade en gång på de och ska tydligen va så på vissa bärbara! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Låter som det jag åkte på häromdagen. Antivir kallade det sig.
Instruktioner om hur du tar bort det finns på http://www.2-spyware.com/remove-antivir.html Det var inte så knepigt som det först kändes. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack, va dock något annat falskt virus program.
Dock så forsätter skiten att ladda ner massa har Nod32, Kaspersky, Avira AntiVir & Malwarebytes' Anti-Malware Ingen av dessa program verka hitta källan, för de kommer bara mer o mer! Så formentera behövs i vilket fall som helst. så om någon har en ide varför jag inte kan stänga skivan eller hur jag ska göra så ge gärna tips. Det roliga är att firefox funkar fint men inte chrome bara vissa sidor funkar i chrome men slår jag på min ivacy vpn då funkar allt normalt i chrome! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
funderat på att skriva fullständiga meningar så man förstår vad du skriver försökte läsa tre gånger och tillslut fattade jag jag har ingen ide om varför det inte går att stänga skivan du kan väl prova med ett annat bränn-program
--- Testa med ett annat bränn-program. Kan rekommendera ImgBurn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är sjukt jobbigt när ens dator slutar fungera som den ska. Innan du formaterar din dator föreslår jag att du laddar ner programmet "Trojan Remover" som är helt gratis. Jag var bara sekunder från att sätta in min skiva innan jag laddade ner programmet. Det fullkomligt eliminerade ALLA infektioner och datorn fungerade galant. Trojan Remover.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är alltid lika skönt att få tips om säkerhetsprogram man aldrig någonsin hört
talas om.. Simply Super Software heter företaget.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|