FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej alla glada vet inte exakt vart jag ska placera denna fråga but when in doubt go off topic:P
Har sedan 1 månad tillbaka haft en bugg på mitt analytics konto, det är ett litet skönhetsfel så det är egentligen inte så viktigt men lite irriterande. Tänkte kolla om någon annan har samma "problem"... Har försökt söka men vet inte riktigt på vad/hur Har mejlat Google men inget svar som vanligt (inget mänskligt svar i varje fall) Problemet är att den skriver ihop en hel del av min sammanfattade statistik se nedan "67 747527källor och media" - står det när jag kolla på t.ex. bästa trafikkällorna problemet spökar även på andra delar också. det ska ju stå "67 747 besök från 527 källor och media" (tror jag) Någon?=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har märkt av samma bugg. Dessutom är inloggningssidan helt "omskakad" och inloggningsfälten ligger så långt ner att jag måste scrolla till dem. De har säkert pillat med något och slarvat med att kolla hur det ser ut efteråt. Förhoppningsvis upptäcker de det snart.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hehe jadu dom har inte löst det än har varit så i flera månadernu. Kanske bara vi som drabbats eftersom ingen annan verkar ha stött på problemet:P
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|