FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänker starta sidan Stafettnovell.se nu under sommaren, så det skulle vara roligt att höra vad Sveriges webmasters tycker om sajten innan jag börjar satsa några pengar.
![]() Tyvärr blir man lätt hemmablind när man jobbar intensivt med ett projekt under en kort tid, speciellt när man prövar nya funktioner och tekniker. Därför har jag lite frågeställningar. Men jag tar gärna emot feedback på layout, funktionalitet och allt annat som kan förbättras. Förstår man var på sidan man hamnat? (till en slumpad pågående novell) Förstår man att man har blivit tillägnat ett autogenererat användarnamn? (författarefternamn + tre siffror) Förstår man vad call-to-action:en är? (att skriva en fortsättning på novellen man tittar på) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktigt kul grej!
Jag hajade direkt vad det handlade om, kändes enkelt och bra ![]() Keep it up! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skitkul! Jag fattade det mesta direkt. Kul om man känner för att tramsa, men du kanske borde försöka rensa ut de mest obscena bidragen?
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
digi:
Tackar tackar! ![]() Bjorne: Moderering blir nog ett större problem än jag trodde. Man kanske inte ska förvänta sig för hög kvalité när man kombinerar anonymitet med internet... Jag får nog sätta ihop en bra adminpanel med överskådning över de senaste novellbidragen där man kan sålla bort de fina "analsex!!!"-inläggen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skriv ut användarens IP-nummer så "skrämmer" du en del iallafall
![]() [edit] Alltså när användaren skriver. Sen sparar du IP-numret såklart, men visar det inte in public [/edit] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe, det var en bra idé faktiskt. Diskret men ändå lite hotfullt, la in det i inforutan vid bidragsformuläret.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul idé. Ang. anonymitet - varför inte göra en login via facebook-connect samt att den postar till folks fb-sidor när de skriver något så lär det spridas som en löpeld?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Å andra sidan kanske det gör att de aldrig engagerar sig och går lika lätt som de kom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
fyf*n vad kul, självklart något du ska spendera pengar på och vidareutveckla...
Annars håller jag mycket med Syke, med facebook connect till registrering. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ahh, jag hade ett sånt projekt i huvudet med skippade det eftersom de .com domänerna jag ville ha kostade för mycket. Kul att någon annan tog stafettpinnen
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|