FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej med jer alle.
Vi er et dansk medie der udsender nyhedsbreve i skandinavien og vi har lige tilmeldt os www.orvillemedia.com som er et nyt skandinavisk annoncenetværk. Vi har haft rigtig stor succes med deres kampagner men vi har endnu ikke modtaget udbetaling, hvilket vi helelr ikke skal da de først udbetaler efter 45 dage. Men nu begynder vi selvfølgelig at leverer mindre trafik til deres ellers gode kampagner indtil vi ser at vi realt også får de penge de lover. Jeg har forsøgt at høre mig lidt omkring men har ikke rigtig kunne finde nogen der kender så meget tild em da de er forholdsvis nye. Og derfor vil jeg høre jer svenske medier: Er der nogen af jer der kan bekræfte at man får det Orville Media oplyser i deres statstik og at man får det til tiden? På forhånd tak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är ett nystartat dansk företag utan någon större svensk verksamhet. Så här i Sverige hittar du nog inte många som har erfarenhet från dem.
Däremot så har de ju ingen anledning till att inte betala er. Deras verksamhet skulle inte vara långlivad om de inte betalar ut pengarna och samtidigt är det för lite pengar för att vara en genomtänkt Scam. Ditt inlägg ser nästan ut att vara reklam för Orville istället för en fråga ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Danski.
Du har helt ret mht. udbetaling og vores forventninger er da også at tingene bare køre som de skal. Jeg søgte svar her da jeg i DK kun har kunnet finde folk der siger deres kampagner er gode, ingen der kunne fortælle om udbetaling kom og ikke mindst til tiden, hvilket der jo er en del af disse netværk der har stpore problemer med desværre! Da de også var aktive her i sverige og da I har et meget bedre webmaster forum end vi har i dk tænkte jeg at jeg ville høre jer ad om jeres erfaringer med dem. Men lad os vente og se en lille måned så skulle der stå penge på kontoen fra dem! Og ja alt omtale er vel reklame, så kan da lige smdie dem et link og sige de skylder en;-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|