Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

vad-är.nu säljes. Klockren domän.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-06-09, 10:09 #1
Sweelys avatar
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2010
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Sweelys avatar

Reg.datum: Apr 2010
Standard vad-är.nu säljes. Klockren domän.

Hejsan.

Jag säljer nu domänen "vad-är.nu" på grund av tidsbrist. Köpte domänen i september förra året i hopp om att få igång ett slags mini-wiki för SEO-personer, men icke. Det höll bara i någon månad och jag fick enbart två förfrågningar

Domänen är menad för kombinationer. Skriver man, i wordpress, ett inlägg om... låt oss säga spotify - så rankar inlägget sagolikt nog #1 för frasen "vad är spotify" ganska fort tack vare domänen som inkluderar orden "vad-är". Ja, ni fattar. Domänen toppar i stort sett alla sökningar som inkluderar orden "vad är".

Använd dig av din fantasi så förstår du nog vad jag menar. Jag har på senare tid funderat över möjligheten att starta ett slags vad-är-wiki där man skriver artiklar om precis allt möjligt. Artiklarna i sig rankar sedan förmodligen ganska högt med tanke på domänen.

Färdig design (temat jag använder mig av) medföljer. Om du vill ha med den så är det bara att säga till.

Budgivningen börjar på 2000 kronor. Säljes som privatperson.
Sweely är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017